Direktlänk till inlägg 9 september 2015

känslig text

Av pedro barbossa - 9 september 2015 21:19

"JAG ångrar inte hur jag blivit.

Jag skäms över hur jag var några år sen.

Så långt jag kommit på bara några år i min personliga utveckling, trodde jag inte ens att jag skulle komma.

Det är ett under att jag lever än idag.

Skapade mycket problem när jag var yngre, Jag är fortfarande ung.

Och har hela livet framför mig. Jag skulle kunna önska mig mer, än vad jag redan har.

Men det är så mycket mer bakom allt, saker som ingen vet, saker som aldrig kommer nämnas. Så mycket känslor som aldrig visas. All aggression som man håller inom sig. Det är svåra tider nu. Livet förändras. Människor förändras.  Livet är  ingen dans på roser. Livet är som en landsväg, gropig, Och slingrande. Uppskatta vad du har idag. Vem vet, Imorgon kanske är din sista dag."

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av pedro barbossa - 21 september 2015 11:38

Asså. Vad är det med. Folket. ? Jag kom med en leende på. Läpparna för jag tänkte idag är en bra dag ! Men på bildlektionen så var en person jag hatar mäst av allt på denna jord hon heter Hanna! Fin gör allt för att jag ska må dåligt i skolan! ...

Av pedro barbossa - 12 september 2015 22:32

SKA MAN BEHÖVA  VARA RÄDDA FÖR ATT ÅKA INTILL UPPSALA?!   SOM TYP IGÅR .. VAR JAG  I UPPSALA MED MINA TVÅ TJEJ KOMPISAR .. DÅ PLÖTSLIGT FICK JAG ETT MEDELANDE PÅ FACEBOOK. DÄR DET STOD "  DU ÄR EN SMYGG BÖG" OCH JAG SKREV " JAG ÄR BI" OCH HAN...

Av pedro barbossa - 10 september 2015 17:07

Jag kan ärligt säga dig Att du är allt för mig Du gjorde natt till dag Jag hör ljudet av din röst Den skänker alltid tröst Jag är stark när jag är svag Ta allt som jag har Allt som finns kvar När jag vaknade idag Så kändes allt så bra Mitt liv är und...

Av pedro barbossa - 10 september 2015 16:39

NYCKELN! " "Nyckeln till lycka, är att tro på sig själv, Och aldrig ge upp. Tror man inte på sig själv  så kommer man ingenstans."     VARFÖR?! "Varför är allt så jävla svårt? Alla val hit och dit. Håll käften och ta dagen som den k...

Av pedro barbossa - 9 september 2015 18:18

Jag heter pedro! Och är 18 år,fyller 19 år den 10:de januari 2016. Är född i Portugal .. flyttade hit med min familj år 2003 till mormor och morfaroch min moster. Jag har fem helsyskon Och två bonus syskon som för mig ä dem som helsyskon. Jag...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards