Alla inlägg den 9 september 2015

Av pedro barbossa - 9 september 2015 21:19

"JAG ångrar inte hur jag blivit.

Jag skäms över hur jag var några år sen.

Så långt jag kommit på bara några år i min personliga utveckling, trodde jag inte ens att jag skulle komma.

Det är ett under att jag lever än idag.

Skapade mycket problem när jag var yngre, Jag är fortfarande ung.

Och har hela livet framför mig. Jag skulle kunna önska mig mer, än vad jag redan har.

Men det är så mycket mer bakom allt, saker som ingen vet, saker som aldrig kommer nämnas. Så mycket känslor som aldrig visas. All aggression som man håller inom sig. Det är svåra tider nu. Livet förändras. Människor förändras.  Livet är  ingen dans på roser. Livet är som en landsväg, gropig, Och slingrande. Uppskatta vad du har idag. Vem vet, Imorgon kanske är din sista dag."

Av pedro barbossa - 9 september 2015 18:18

Jag heter pedro!

Och är 18 år,fyller 19 år den 10:de januari 2016.

Är född i Portugal .. flyttade hit med min familj år 2003 till mormor och morfaroch min moster.

Jag har fem helsyskon Och två bonus syskon som för mig ä dem som helsyskon.

Jag pluggar i Uppsala i Fyrisskolan , Där går jag i tredje ring ,..  jag går i inriktning Hotell och resturang & bageri.

personligen så har jag dyslexi och har grov adhd ..

äter dock mediciner för det.

Jag har en youtube kanal.

där jag lägger upp videos och bildspel.

om ni vill se den så söker ni på pedro barbosa bildspel.

det är svart vitt profilbild på mig.

orkar inte berätta mera om mig själv. för det är så mycket mera..

det skulle ta typ hela dagen..

och så ÄLSKAR jag paradise hotel ska titta på den kl 22:00 längtar som fan :)


 

 

 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards