Alla inlägg den 10 september 2015

Av pedro barbossa - 10 september 2015 17:07

Jag kan ärligt säga dig Att du är allt för mig Du gjorde natt till dag Jag hör ljudet av din röst Den skänker alltid tröst Jag är stark när jag är svag Ta allt som jag har Allt som finns kvar När jag vaknade idag Så kändes allt så bra Mitt liv är underbart För du lämnar aldrig mig Och jag litar så på dig Och jag menar allt jag sa Ta allt som jag har Allt som finns kvar Allt jag kan ge Ta allt som jag har Allt som finns kvar Vill va med dig i varje andetag Vi går tillsammans du och jag Ta allt som jag har Allt som finns kvar (Ta allt som jag har, ta allt som finns kvar, ta allt jag allt jag kan ge) Ta allt som jag har Allt som finns kvar Allt jag kan ge Ta allt som jag har Allt som finns kvar Allt som jag har  


tanken med denna text ( musik texten) var att jag känner igen mig i denna låt.   den ä en kärleks låt  som berör mig väldigt  mycket <3

Av pedro barbossa - 10 september 2015 16:39

NYCKELN!


"

"Nyckeln till lycka, är att tro på sig själv, Och aldrig ge upp.

Tror man inte på sig själv  så kommer man ingenstans."

 

 

VARFÖR?!


"Varför är allt så jävla svårt?

Alla val hit och dit.

Håll käften och ta dagen som den kommer istället! "

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards